środa, 1 sierpnia 2012

(vegan) Pasta kalafiorowa, czyli coś na kanapki!

  •  pół kalafiora
  • curry, kurkuma, garam masala (wedle uznania, ja używałam mieszanki curry)
  • 1 łyżeczka mieszanki różnokolorowych pieprzów
  • cebulka czerwona pokrojona baaardzo drobno
  • sól do smaku
  • łyżka oliwy z oliwek
Ja wprawdzie kalafior zblendowałam, a później ugotowałam z dodatkiem wody, ale równie dobrze można go ugotować w całości (podejrzewam, że będzie to prostszy sposób). Ostudzić. Następnie pognieść widelcem (o ile nie był zblendowany, rzecz jasna ;-) ), dodać przyprawy i posiekaną drobno cebulkę oraz oliwę. Zapakować do słoiczka i przechowywać w lodówce (wyszedł mi jeden większy słoik).
Spożywać można ze świeżymi ziołami (na zdjęciu z tymiankiem i kolendrą), innymi warzywami (pomidory) lub... bez dodatków. Czyli wedle uznania. 
Na zdjęciu pasta kalafiorowa na bułeczkach na zakwasie (przepis TUTAJ).


Co do słoika?!Organizator: WeganNerd

1 komentarz:

  1. A nie prościej było najpierw ugotować a później zblendować? :D

    OdpowiedzUsuń